6th YEAR OF A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVAL May 26th to 27th, 2015

Novinky

Think Digital

23.03.2015ATL a digitální kampaně stále ještě vznikají často nezávisle. Odděluje však zákzaník ve svém mozku informace získané přes telefon a počítač od těch, které mu servíruje televize a billboardy? Dávno ne. Myles Lord, kreativní ředitel evropské legendy – agentury Heimat, a Yonathan Domnitz (Mindscapes) o tradičních mediích v době digitální.


PIAFYS v poločase

 
Globální ranking PIAFYS za sezónu 2014/15 je ve svém poločase. Na špici se po podzimní festivalové smršti drží čtveřice kreaticů z agentury Adam&Eve. Na Eurobest bylo vyhlášena agenturou roku a k titulu ji pomohly především kampaně Sorry, I Spent It On Myself  a Marmite. Na pátem místě je Sugano Kaoru z Dentsu Tokyo, která boduje kampaní SOUND OF HONDA / AYRTON SENNA 1989. V aktualizovaném žebříčku je právě 2179 kreativců. Find yourself zde.
Pořadí Jméno Body
1 Priest Ben 98690
2 Tollett Ben 95690
2 Stamp Emer 95690
3 Brim Richard 68310
4 Fisher Daniel 67370
5 Sugano Kaoru 64900
6 John Judy 62910
7 Yonezawa Kyoko 62650
8 Vervroegen Erik 61890
9 Swanson Becky 53915
10 Ng Ronald 46470
11 Guerassimov Dimitri 45990
11 Benmoussa Julien 45990
12 Nair Primus 45870
12 Yee Wai Khuen 45870
13 Lubars David 45865
14 Schill Alexander 44910
15 De Maupeou Anne 44490
16 Brazier Paul 43730
17 Hanke Sascha 40645
18 Leger Rolf 38545
19 Tan Norman 37910
20 Obradovic Milos 37495

Nezávislí proti globálním

23.03.2015Vyostřený boj o trh mezi nezávislými a globálními agenturami bude jedním z témat PIAF Konference. Julian Boulding, zakladatel volného řetězce nezávislých agentur „thenetworkone“ popíše příčiny a důsledky nástupu nezávislých agentur. Kreativní ředitel agentury Amsterdam 180 Al Moseley o posunu od globalizace k multikulturalismu v komerční komunikaci. Michal Nydrle ukáže poprvé na případové studii, že agentura může pracovat bez fee – za podíl na tržbě. Závěrečná diskuse s klienty bude jistě vzrušená.