6th YEAR OF A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVAL May 26th to 27th, 2015

Novinky

Konečný deadline!

13.04.2015Chtěli byste Ptáka? Tak si pospěšte! Prodlužujeme naposledy! Máte čas už jen do 20. dubna.



PIAFYS v poločase

 
Globální ranking PIAFYS za sezónu 2014/15 je ve svém poločase. Na špici se po podzimní festivalové smršti drží čtveřice kreaticů z agentury Adam&Eve. Na Eurobest bylo vyhlášena agenturou roku a k titulu ji pomohly především kampaně Sorry, I Spent It On Myself  a Marmite. Na pátem místě je Sugano Kaoru z Dentsu Tokyo, která boduje kampaní SOUND OF HONDA / AYRTON SENNA 1989. V aktualizovaném žebříčku je právě 2179 kreativců. Find yourself zde.
Pořadí Jméno Body
1 Priest Ben 98690
2 Tollett Ben 95690
2 Stamp Emer 95690
3 Mouzannar Bechara 84340
4 Sugano Kaoru 71900
5 Yonezawa Kyoko 69650
6 Brim Richard 68310
7 Fisher Daniel 67370
8 John Judy 62910
9 Vervroegen Erik 61890
10 Ng Ronald 56970
11 Nair Primus 56370
11 Yee Wai Khuen 56370
12 Swanson Becky 53915
13 Heffels Guido 48190
14 Ghorayeb Malek 46640
15 Guerassimov Dimitri 45990
15 Benmoussa Julien 45990
16 Lubars David 45865
17 Schill Alexander 44910
18 De Maupeou Anne 44490
19 Hanke Sascha 44145
20 Brazier Paul 43730

Think Digital

23.03.2015ATL a digitální kampaně stále ještě vznikají často nezávisle. Odděluje však zákzaník ve svém mozku informace získané přes telefon a počítač od těch, které mu servíruje televize a billboardy? Dávno ne. Myles Lord, kreativní ředitel evropské legendy – agentury Heimat, a Yonathan Domnitz (Mindscapes) o tradičních mediích v době digitální.