A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVALMay 19th to 21st, 2014

Novinky

Kdo je a kdo není v porotě PIAF

25.03.2014Časopis Marketing&Media přinesl 24. března anketu o nejnenáviděnější marketingový termín, kterou jsme uspořádali mezi porotci a vystupujícími na konferenci PIAF. Vinou nepozornosti ale udělal časopis ze všech zpovídaných porotce. Takže aby bylo jasno: Roberta Haase, Filipa Vasice, Ivanu Preiss, Folkera Wrage a Haralda Betke potkáte na PIAF v roli speakerů nebo vedoucích workshopů 20.5. Alexander Schill, Arno Lindemann, George Prest, Juraj Vaculík, Sergio Spaccavento a Ivan Pols se ve stejné době budou věnovat hodnocení soutěžních prací. Až na Juraje Vaculíka však tito porotci také na konferenci vystoupí, a to hned následující den.


Nová trofej je na světě

19.03.2014Po několika měsících vývoje spatřila světlo světa nová trofej PIAF pro vítěze soutěže. Vychází opět z loga – origami ptáčka – a ctí i typické barvy. To vše díky unikátnímu sklu Vitrucell, které vyvinula sklárna Lhotský v Pelechově. Zlato, stříbro a bronz odlišuje drobný detail – barevnost zářezu, který symbolizuje zobáček. Designérem nové skleněné plastiky je Václav Řezáč. Sklárna Lhotský se soustřeďuje na uměleckou skleněnou plastiku a drtivou část své produkce realizuje v zahraničí. Po Českých lvech je PIAF v poslední době dalším výrazným počinem na domácím trhu. O to významnějším, že autorem designu je kmenový designér pelechovské sklárny. Na PIAF konferenci představí sklárna Lhotský několik solitérů na komorní výstavě.


PIAF konference zveřejnila program

18.03.2014Předběžný program seminářů, přednášek a workhsopů na letošní konferenci PIAF už najdete na našich stránkách, včetně profilů přednášejících.
Také letos vás čekají dva dny koncentrovaného know-how té nejvyšší kvality. Snažili jsme se program sestavit tak, aby reflektoval změny v současné komunikaci, které se dotýkají jak zadavatelů, tak poskytovatelů komunikačních služeb. Inspiraci i praktické návody pro svoji práci by na PIAF měli najít experti ve všech komunikačních a marketingových profesích, kterým záleží na jejich trvalém profesním růstu.
Účastníkům celé konference poskytujeme certifikát „Up-dated in marketing and communication arts“.
Večerní projekci 20.5. věnujeme studentům a zájemcům o obor, vstup bude zdarma. Závěrečný večer navíc obohatí předávání prestižního titulu AKA Agentura roku. Party se po nucené přestávce vrací na střechu Veletržního paláce!
Připomínáme, že „early birds“ ... read more


Další mluvčí PIAF konference zveřejněni!

10.03.2014Květnová odborná marketingová a reklamní konference odtajnila dva další přednášející - jsou jimi Pete Blackshawe z Nestlé a Alex Stil z Mindshare.
Pete Blackshaw zastává pozici světového šéfa pro digitální a sociální média v jedné z nějvětších světových korporací Nestlé. Než nastoupil do Nestlé, byl šéfoval Pete marketing ve firmě NM Incite, což je společný podnik společností Nielsen a McKinsey. Ve své knize "Spokojení zákazníci vás pochválí třem kamarádům, naštvaný osloví tři tisíce: jak vést obchod ve světě ovládaném zákazníky" popisuje svoje zkušenosti se společnostmi ze žebříčku Fortune 1000, které pracují na zlepšení komunikace se spotřebiteli. Během jeho působení v P&G získala společnost ocenění časopisu Ad Age jako "Interaktivní marketér roku 1999". Nedávno Pete působil jako předseda Národní správní rady organizace Better Business Bureaus a spoluzakládal Word-of-Mouth ... read more