A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVALMay 19th to 21st, 2014

Novinky

PIAF 2015 zná termín

03.11.2014 Poslední květnový týden 2015 se opět odehraje pražský festival PIAF. Pondělí 25.5. začne hodnocením poroty a vyvrcholí ve středu 27.5. vyhlášením vítězů, vyhlášením AKA agentury roku a samozřejmě party na střeše veletržního paláce. Na úterý 26. 5. a středu 27. 5. opět připravujeme nabitý konferenční program, který se bude opírat o zahraniční spíkry.
Uzávěrka soutěže bude 3. dubna 2015, shortlisty by měly být známy přibližně dva týdny před PIAF.


PIAFYS 2013/14 výroční ranking

03.11.2014 Sezónu PIAF 2013/14 uzavřely letošní Cannes Lions. Dlouho se na špici žebříčku držela dvojice John Mezcall a Pat Baron z australského McCannu, svoji pozici udržela až do finiše, a to s velkým odstupem. V Top 10 letos kupodivu chybí obvyklé stálice americké a evropské kreativy. Tradičně silné Brazilce doplňují po jednom tvůrci z Japonska, Dubaje. Do první desítky se díky oceňované kampani na značku John Lewis vyšvihli hned tři kreativci z agentury Adam&EveDDB. Další Evropan – Chris Garbut z francouzského Ogilvy (prezident poroty PIAF 2013) figuruje na 13. pozici.
Českou kreativu zastupuje na 178. místě Jamie Mandelbaum z pražské pobočky Young&Rubicam.
PIAFYS je nerozsáhlejším globálním kreativním ratingem, který započítává výsledky ze 27 mezinárodních kreativních soutěží. Aktuálně obsahuje 3325 jmen tvůrců z celého světa. V současné ... read more


Na PIAFu zabodoval Hornbach, Bud a Samsung

22.05.2014 Pátý ročník pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF zná své vítěze, nejvíce cen – jednu zlatou a dvě stříbrné, posbírala německá kampaň hobbymarketu Hornbach od agentury Heimat. Z českých prací nejvíce zabodovala Kulka, kterou pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas Worldwide Praha. Ta si odnesla stříbro z kategorie státních a veřejných institucí a bronz za odvyprávění příběhu.

Porota pod vedením nejoceňovanějšího kreativního ředitele Evropy Alexandra Schilla z německé agentury Serviceplan letos neudělila žádnou Grand Prix. Podle Schilla nakonec každé práci, která mohla aspirovat na Grand Prix, scházel jistý důležitý aspekt. Další porotce, Arno Lindemann z taktéž německé agentury Lukas Lindemann Rosinski, si myslí, že jedním z důvodů pro neudělení Grand Prix mohl být i dostatek času, který měla porota pro svoje rozhodování. „Všemi pracemi ... read more


A teď na dřevo!

18.05.2014Možnost koupit si lístek na některou část programu včetně závěrečného večera a na party nekončí. I když rezervační on-line systém bude od pondělí 19.5. od 17 hodin uzavřen. Lístky bude možné si kupovat v hotovosti od úterý v místě registrace přímo na festivalu. Daňový doklad – příjmový lístek dostanete na místě. Pokud poskytnete všechny nutné údaje, zašleme vám dodatečně i fakturu.