6th YEAR OF A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVAL May 26th to 27th, 2015

Novinky

POZOR POZOR!

22.05.2015
Systém pro nákup lístků bude v pondělní poledne uzavřen!!! Pokud jste si žádný ještě neopatřili, hurá do toho na www.system.piaf.cz


PIAFYS v poločase

 
Globální ranking PIAFYS za sezónu 2014/15 je ve svém poločase. Na špici se po podzimní festivalové smršti drží čtveřice kreaticů z agentury Adam&Eve. Na Eurobest bylo vyhlášena agenturou roku a k titulu ji pomohly především kampaně Sorry, I Spent It On Myself  a Marmite. Na pátem místě je Sugano Kaoru z Dentsu Tokyo, která boduje kampaní SOUND OF HONDA / AYRTON SENNA 1989. V aktualizovaném žebříčku je právě 2179 kreativců. Find yourself zde.
Pořadí Jméno Body
1 Priest Ben 98690
2 Tollett Ben 95690
2 Stamp Emer 95690
3 Mouzannar Bechara 84340
4 Sugano Kaoru 71900
5 Yonezawa Kyoko 69650
6 Brim Richard 68310
7 Fisher Daniel 67370
8 John Judy 62910
9 Vervroegen Erik 61890
10 Ng Ronald 56970
11 Nair Primus 56370
11 Yee Wai Khuen 56370
12 Swanson Becky 53915
13 Heffels Guido 48190
14 Ghorayeb Malek 46640
15 Guerassimov Dimitri 45990
15 Benmoussa Julien 45990
16 Lubars David 45865
17 Schill Alexander 44910
18 De Maupeou Anne 44490
19 Hanke Sascha 44145
20 Brazier Paul 43730

Shortlisty PIAF 2015

14.05.2015Až bude ve dnech 25. a 26.5. zasedat v Praze porota PIAF, bude přidělovat ceny jen
z celkem 105 shortlistovaných prací. 
„Letošní shortlistování bylo atypické. Velmi rozdílné názory porotců jsou zárukou 
živé diskuse během rozhodování o cenách,“ komentoval výsledky on-line hlasování Marek 
Hlavica, ředitel PIAF. Nejúspěšnějšími zeměmi z hlediska počtu prací na short listu jsou 
Rusko, Česká republika, Německo, Spojené arabské emiráty a Maďarsko. To víceméně 
odpovídá i počtu prací zaslaných z jednotlivých zemí. Nárůst prací z Ruska lze přičítat 
zařazení PIAF do národního ratingu kreativity. Vůbec nejúspěšnější agenturou s 16 pracemi 
na shortlistu je BBDO Dubai. Kompletní short list najdete zde.