6th YEAR OF A DIFFERENT ADVERTISING FESTIVAL May 26th to 27th, 2015

Novinky

Porota PIAF už je skoro kompletní

12.01.2015I když do vyhlášení Call for entries zbývá ještě měsíc, porota PIAF už zná většinu členů. Někteří z nich se objeví i v roli přednášejících na PIAF konferenci (26. a 27.5. 2015). Ke zkušeným matadorům festivalových porot se vždy snažíme přiřadit také mladé pušky a zástupce zadavatelů. Mezi porotci najdete osobnosti z agentur jako jsou Heimat, Weiden&Kennedy, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, FCB, Young&Rubicam a dalších. Předsedou poroty PIAF 2015 se stal Ramzi Moutran, kreativní ředitel Memac Ogilvy&Mather ze Spojených arabských emirátů. Na jeho profesionální profil, jakožto i na profily dosud známých porotců se můžete podívat zde.


PIAFYS v poločase

 
Globální ranking PIAFYS za sezónu 2014/15 je ve svém poločase. Na špici se po podzimní festivalové smršti drží čtveřice kreaticů z agentury Adam&Eve. Na Eurobest bylo vyhlášena agenturou roku a k titulu ji pomohly především kampaně Sorry, I Spent It On Myself  a Marmite. Na pátem místě je Sugano Kaoru z Dentsu Tokyo, která boduje kampaní SOUND OF HONDA / AYRTON SENNA 1989. V aktualizovaném žebříčku je právě 2179 kreativců. Find yourself zde.
Pořadí Jméno Body
1 Priest Ben 98690
2 Stamp Emer 95690
2 Tollett Ben 95690
3 Brim Richard 68310
4 Fisher Daniel 67370
5 Sugano Kaoru 64900
6 Yonezawa Kyoko 62650
7 Vervroegen Erik 56310
8 John Judy 52830
9 Schill Alexander 44910
10 Swanson Becky 43835
11 Lubars David 42265
12 Ng Ronald 41970
13 Brazier Paul 41930
14 Nair Primus 41370
14 Yee Wai Khuen 41370
15 Hanke Sascha 40645
16 Benmoussa Julien 40410
16 Guerassimov Dimitri 40410
17 De Maupeou Anne 38910
18 Leger Rolf 38545
19 Obradovic Milos 37495
20 Tan Norman 35570

Dáme vám ptáka! Možná…

12.01.2015 Kreativní řešení letošního PIAF je dílem agentury Hullaballoo. Agentura se sídlem v Praze a pobočkami v Rusku a Polsku je zajímavou alternativou velkých síťových agentur ve střední Evropě, která se dokázala prosadit i u globálních klientů.
Hlavní roli v kreativní koncepci PIAF 2015 hraje trofej pro vítěze – pták. Právě toho dostaly mnohé osobnosti světové kreativy, které na PIAF uspěly. Ovšem slovní obrat „to give a bird“ má ve slangové angličntině ještě jiný význam.